חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניקול, מה עשית לעצמך?

ליאת זנד ראתה את The Undoing ותהתה למה ניקול קידמן היתה חייבת לטפל בעצמה כל כך ולמה יו גרנט – פחות

המיני סדרה The Undoing של HBO, מעוררת הרבה אמוציות, כנראה בגלל ניחוח היוקרה שמשרים עליה כוכביה הראשיים – ניקול קידמן ויו גרנט. חלק סובלים, חלק מחבבים (בעיניי סדרת מתח ממש נחמדה) אבל לא לשם כך התכנסתי. בסדרה, השניים זוג ויש להם ילד, שייכים לאפר קלאס של מנהטן, היא ד"ר לפסיכולוגיה קלינית, הוא אונקולוג ילדים מזהיר. מוצלחים.

קשה שלא לשים לב, בעיקר אם שמים לב לדברים האלה, שניקול החדשה כבר מזמן אינה נראית כמו ניקול הישנה (בשקרים קטנים גדולים היא כבר נראתה 'אחרי') ובוורסיה הזו היא חלקה, ללא קמט ולכן גם ללא הבעות כלל. יו גרנט, לעומתה, מצולם כפי שהוא – עפעפיו נפולים, הסנטר מעט שמוט, קמטים אמיתיים חורצים את פניו הנאות. מגבר צעיר יפה תואר הפך לגבר בגילו ובשיאו. הם נראים כמו זוג נשוי, כשהגבר מבוגר מהאישה בעשרות שנים.

בדקתי. נכון ל-2020, קידמן בת 53, גרנט בן 60. הפרש אבל לא כה משמעותי כפי שהפרוצדורות שלה סידרו להם.
חשבתי לי מחשבות שאינן מחדשות דבר על גברים מבוגרים שנחשבים קילרים גם ואולי בעיקר כשהם בוגרים ועל נשים, שצריכות להתעוות להן ולאבד הבעות ומכך אישיות כי אין תפקידים טובים לנשים בהוליווד ואז חשבתי שהסיכוי של גבר כמו גרנט למצוא עבודה, במצבו הטבעי, יהיה כנראה תמיד גבוה מזה של קידמן, לו היתה סתם אישה עייפה בת 53 מגבעתיים.

אולי תאהבו גם ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *