חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סובלת מתסמיני גיל המעבר? קחי 10 ימי חופש בתשלום

Edelman, פירמת יחסי ציבור מובילה בבריטניה, הודיעה כי תעניק את ימי החופש גם לעובדים שתומכים במי שסובל/ת מתסמיני גיל המעבר

הפעילות הבריטית והאירית של פירמת יחסי הציבור הבינלאומית Edelman הודיעה כי היא תעניק 10 ימי חופש נוספים בשנה בתשלום לכל עובדת שסובלת מתסמיני גיל המעבר. ימי החופש יתנו גם לכל מי תומכ/ת במי שסובל/ת מתסמיני גיל המעבר בין אם זו בת זוג, בן זוג, בן/בת.

הפירמה מעסיקה בבריטניה לבדה 6,000 עובדים ביותר מ-60 סניפים, והיא מצטרפת לחברות וארגונים שונים בממלכה המעניקים הקלות שונות לנשים הסובלות מגיל המעבר.

על פי סקר שנערך בבריטניה 1 מתוך 4 נשים שוקלת לעזוב את מקום העבודה בגלל סימפטומים של גיל המעבר. המודעות ההולכת וגוברת לסוגיה זו בבריטניה הובילה, כאמור, ארגונים שונים לאמץ מדיניות ידידותית כלפי נשים בגיל המעבר. כך, Channel 4 השיק מדיניות כוללת בנושא המאפשרת עבודה גמישה, תוספת של ימי היעדרות בתשלום, חללי עבודה מותאמים ועוד; רשת הסופרים הענקית tesco מציעה קבוצות תמיכה לעובדותיה ומתכננת להרחיב את המדיניות, ה-NHS (שירות הבריאות הבריטי) מציע קבוצות תמיכה לעובדות הרבות שלו, רשת מרקס אנד ספנסר מקיימת מהלכים שונים של הסברה פנים ארגונית, כמו גם אוניברסיטאות שונות, וגופים ציבוריים שונים.

אולי תאהבו גם ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *