חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רבע מהנשים הסובלות מסימפטומים של גיל המעבר שוקלות להתפטר

על פי הסקר, שכלל נשים בגילאים 45-67, להיעדר התמיכה של מעסיקים יש השלכה ישירה על רצונן להתפטר

להיעדר תמיכה במקום העבודה בנשים בגיל המעבר יש השלכה ישירה על החלטתן להתפטר, כך עולה מסקר שנערך לאחרונה בבריטניה.

הסקר, אותו ערכה חברת Koru Kids, כלל 2,000 נשים הסובלות מסימפטומים של גיל המעבר. הנשים שהשתתפו בסקר היו בגילאים 45-67, והן מכל רחבי הממלכה.

24% מהנשאלות בסקר ציינו כי הן אינן מרוצות מעבודתן ושוקלות לעזוב אותה, וזאת בגלל העדר תמיכה מצד המעסיקים שלהן. עורכי הסקר מציינים כי משמעות הנתון היא כי כמיליון נשים עלולות לעזוב את מקום עבודתן בשנה הקרובה בבריטניה לבדה.

עוד עולה מהסקר, כי 63% המנשים עובדות במקומות שלא נקטו בשום צעד כדי להפוך את מקום העבודה לידידותי יותר לנשים. בנוסף, 73% מהנסקרות אמרו שבמקום העבודה שלהן הן אינן מרגישות שהן יכולות לדבר עם מעסיקים/קולגות/עובדים על התסמינים אותם הן חוות והשלכותיהם – מה שמגביר את תחושת המצוקה והקושי.

נתונים אלו מתיישבים עם סקר נוסף שנערך בתעשיית הפיננסים בבריטניה. הסקר, שכלל 2,400 נשים, נערך על ידי Fawcett Society, עמותה הפועלת לקידום נשים. מהסקר עולה כי רק 22% מהנשים הסובלות מתסמיני גיל המעבר מרגישות בנוח לדבר עליהם במקום העבודה. הסקר מראה אף הוא, כי חוסר התמיכה מכיוון מעסיקים מוביל למחשבות על התפטרות, ובאופן כללי לאובדן של כישרונות בתעשייה התחרותית – כמחצית מהנשים הסובלות מתסמינים נמנעות מלהגיש מועמדות לתפקידים בכירים.

אולי תאהבו גם ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *