חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גווינת' פאלטרו, קמרון דיאז ודרו ברימור השקיעו בסטארטאפ שמלווה ומנחה נשים בגיל המעבר

Evernow מציעה מידע אמין באמצעות רופאים ומומחים, שיכולים לספק את הטיפול הנכון והטוב ביותר לכל אישה בדרך מעט שונה

סטארטאפ אמריקאי בשם Evernow מבטיח לנשים חיים טובים יותר באמצעות יעוץ וטיפול בריאותי חדשני, מעודכן מדעית וכזה שנשען על מידע, שנאסף מנשים אחרות שעברו את תקופת גיל המעבר על בשרן ממש.

"מה שנשים עושות בתקופת טרום גיל המעבר ובגיל המעבר עצמו, יכול להשפיע על שארית חייהן. הן חייבות שתהיה להן גישה לטיפול הטוב ביותר שיש", אומרת מייסדת ומנהלת הסטארט אפ, אליסיה ג'קסון וזה בעצם, מה שגם אנחנו אומרות מאז שייסדנו את הקבוצה והאתר של On Fire.

המיזם מורכב מקבוצה של אנשי מקצוע – רופאים, פסיכיאטרים ופסיכולוגים – במטרה לחבר נשים בגיל המתאים למידע הנכון ולאנשי הטיפול הנכונים, על פי הצרכים האישיים של כל אחת.

הטיפול עצמו נעשה בפגישות אונליין ובאופן מעט יוצא דופן, כשכל מנויה על השירות, יכולה לשלוח בכל עת שאלה באמצעות האפליקציה ותענה על ידי אנשי המקצוע, תוך יום אחד ולא יותר. המומחים יכולים לספק שירותים שונים; ממרשמים הורמונליים או שאינם הורמונליים על פי הפרופיל האישי והתיק הרפואי של כל אישה.

עד עתה סיים הסטארטאפ כמה סבבי גיוס באמצעות קרן השקעות שהביאה איתה, כמשקיעות, גם שלוש כוכבות ענק – דרו ברימור (47), קמרון דיאז (49) וגווינת' פאלטרו (49), שאולי מצאו בו גם עניין אישי. החברה גייסה עד עתה 28.5 מיליון דולר.

חברות מחקרי שוק מצאו שפוטנציאל השוק האמריקאי למוצרים הקשורים לגיל המעבר מוערך ב-14.7 מיליארד דולר, נכון ל-2020 והוא צפוי לגדול בקצב של 5.7% בכל שנה. 1.3 מיליון נשים מגיעות בארה"ב לגיל המעבר מדי שנה ורובן אינן מקבלות טיפול הולם, למרות שהן מדווחות על תופעות לוואי ממש כמו כולן.

מקור הכתבה כאן >>

*התמונות של השלוש מתוך האינסטגרם

אולי תאהבו גם ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *