חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שליש מהנשים מסתירות במקום העבודה סימפטומים של גיל המעבר

מסקר שנערך בקרב למעלה מ-5,000 עובדות ב-5 מדינות, עולה כי הסיבה העיקרית להסתרת הקשיים היא החשש מהסטיגמה הנלוות לגיל המעבר

שליש מהנשים הסובלות מסימפטומים הקשורים לגיל המעבר, אינן מדברות על הקשיים הנלווים לסימפטומים אלו במקום העבודה. כך עולה מסקר שנערך בקרב למעלה מ-5,000 נשים בגרמניה, בריטניה, ספרד, איטליה ודרום אפריקה. הסיבה העיקרית להסתרת הקשיים נובעת מהסטיגמה הנלוות לסימפטומים של גיל המעבר, כך עולה מהסקר. סקרים קודמים מצביעים כי קשיים אלו עשויים לגרום לנשים לא מעטות לעזוב את מקום עבודתן, או לפגוע ביעילות שלהן.

מהסקר עולה כי באיטליה שיעור הנשים המסתירות את הקשיים היה הנמוך ביותר ועמד על 28%, ובספרד הגבוה ביותר – 50%. עוד עולה כי נשים צעירות יותר, מתחת לגיל 45, שחוו סימפטומים היו יותר נבוכות בגללם, ונטו פחות לבקש תמיכה במקום העבודה.

חברת וודאפון, שיזמה את הסקר, מעריכה כי למעלה מ-15,000 עובדות שלה, מכלל 100,000 עובדים ברחבי העולם, נמצאות בגיל המעבר, והביעה מחויבות לתמוך בהן. בכך היא מצטרפת לחברות רבות המיישמות צעדים שונים שמטרתם לסייע לעובדות הסובלות מתסמיני גיל המעבר, ולהגביר את המודעות באופן כללי.

אולי תאהבו גם ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *