חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשת הקמעונאות Aldi מתגייסת למען עובדותיה בגיל המעבר

תכשיר את כל מנהליה להתמודד עם גיל המעבר של העובדות וגם חתמה על התחייבות לפעול לרווחתן

Aldi היא רשת סופרים ענקית באירופה וארה"ב המונה כמעט 12 אלף סניפים ולכן כשהיא מכשירה את כל מנהליה בהכשרה יעודית לתמיכה בנשים העובדות ברשת ונמצאות בגיל המעבר, יש לכך חשיבות עצומה. כנראה שגם שם חשים את הירידה במוטיבציה של נשים בגילאים אלה, שמהוות כוח אדם מוכשר ואמין, והחליטו לעשות הכל כדי לשמר את אותן עובדות (על התופעה אפשר לקרוא כאן  או כאן)

לטובת תוכנית ההכשרה גייסה הרשת מומחים העוסקים בתחום, שיעזרו בהעלאת המודעות לתופעות המלוות נשים בגיל זה וגם יצאה בתוכנית תמיכה לאותן עובדות במקומות העבודה. כמו כן, הוכשרו המנהלים לבצע התאמות בסביבת העבודה, על פי צרכי העובדות.

בשנת 2021 חילקה הרשת מדריכים לכלל העובדים כדי שיכירו את הנושא, את השלכותיו וכיצד ניתן לעזור באופן מיידי לקולגות-נשים המתמודדות עם התופעות.

הרשת חתמה על כתב התחייבות לרווחת נשים בגיל המעבר ותמכה בקמפיין Menopause Matters ב-2021, שניהם דורשים התחייבות של עסקים לפעול אקטיבית כדי שכל מי שעוברת את גיל המעבר בעבודה, תעבור אותו עם תמיכה מתאימה.

מקור הכתבה כאן >> 

אולי תאהבו גם ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *